Scatshop.com- The supreme discipline with distinction



Description:
Saurich, one of my most loyal and brave toilets, take his exam with me today The recording of my divine caviar, not only presents a special challenge, but is an absolute supreme discipline that a slave may do for me in humility But to enjoy my cold morning break, hours later, in the evening, is a supreme discipline with distinction Dear Saurich, brought me as a welcome gift a homemade metal box for the pump of my Serious Kit As thanks, he receives before his exam, a sweaty erotic rubber session But Saurich slips into the latex suit of the Serious Kit and well vacuumed, the vacuum begins its services While the sweat in the suit is pouring in, I heat the situation in addition and skilfully put my curves in scene I let Saurich smell and taste me. Let me spoil my armpits and kiss my divine feet The skillful tongue work of Saurich, lets me really get going, so that there are only a few moments left, until my dear toilet will take up his duties But Saurich will create my supreme discipline with distinction. One thing is clear, it will be damn hard for Saurich, but with my perverted, bizarre lust and with my erotic charisma, I will push him to his limits and beyond
Saurich, einer meiner treuesten und bravsten
Klos, legt heute bei mir seine Prufung ab Die Aufnahme meines gottlichen Kaviars, stellt nicht nur eine besondere Herausforderung da, sondern ist eine absolute Konigsdisziplin, die ein Sklave fur mich in Demut verrichten darf Aber meinen kalten Morgenschiss, Stunden spater, am Abend zu geniessen, ist eine Konigsdisziplin mit Auszeichnung Der liebe Saurich, hat mir als Begrussungsgeschenk eine selbstgebaute Metallbox fur die Pumpe meines Serious Kit mitgebracht Als Dank, erhalt er vor seiner Prufung, eine schweitreibende erotische Gummisession Dafur schlupft Saurich in den Latexanzug des Serious Kit und gut verschlaucht beginnt das Vakuum seine Dienste Wahrend der Schwei im Anzug in stromen lauft, heize ich die Situation zusatzlich ein und setze gekonnt meine Kurven in Szene Ich lasse Saurich mich riechen und schmecken. Lasse mir dafur meine Achseln verwohnen und meine gottlichen Fusse kussen Die gekonnte Zungenarbeit von Saurich, lasst mich richtig in Fahrt kommen, so dass es nur noch wenige Augenblicke sind, bis meine liebe Toilette seine Dienste aufnehmen wird Doch wird Saurich meine Konigsdisziplin mit Auszeichnung schaffen. Eins ist klar, es wird verdammt schwer fur Saurich, doch werde ich mit meiner perversen, bizarren Lust und mit meiner erotischen Ausstrahlung, Ihn an seine Grenzen bringen und daruber hinaus
Model:
MistressJenniferCarter
Studio:
Scatshop.com
Info:
File Name : Die-Koenigsdisziplin-mit-Auszeichnung.mp4
File Size : 1920.95 MB
Resolution : 1920x1080
Duration : 01:04:56
Video : AVC, 4 000 kb/s, 29.970 (29970/1000) FPS
Audio : AAC, 129 kb/s (VBR), 44.1 kHz, 2 channels, 1 stream

Download VIDEO:
Die-Koenigsdisziplin-mit-Auszeichnung.mp4 - 1.9 GB